ДОСТАВКА

У зв'язку з нестабільною ситуацією в країні та перебоями електроенергії можливі затримки з обробкою та відправленням замовлень. Дякуємо за розуміння.


ВІДВАНТАЖЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ

  • 1-5 робочих дні після підтвердження оплати замовлення


ГРАФІК РОБОТИ

Ви можете залишити замовлення в інтернет-магазині в будь-який зручний для вас час.

Обробка замовлень, відповіді на телефонні звернення і відвантаження виробляються з понеділка по п'ятницю (робочі дні) з 9:00 до 18:00.


СЛУЖБА ДОСТАВКИ "Нова пошта"

Відвантаження оформлених замовлень здійснюються за передоплатою.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

За тарифами перевізника.

Адресну доставку (склад-двері) оплачує покупець незалежно від суми замовлення.

Доставка на відділення (склад-склад) або поштомат: для замовлень від 2000 грн - доставка безкоштовна, тільки для замовлень, оплачених за допомогою LiqPay або на розрахунковий рахунок.

Післяплата (тимчасово не доступна). Доставку і вартість послуг транспортної компанії (комісія) оплачує покупець незалежно від суми замовлення на сайті.


ТЕРМІН ДОСТАВКИ

УВАГА! МОЖЛИВІ ЗАТРИМКИ ДОСТАВКИ У ЗВ'ЯЗКУ З ВОЄННИМ СТАНОМ ТА ВІДКЛЮЧЕННЯМ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ.

Середній термін доставки по Україні "Новою поштою" складе:

  • у великі міста - 1-3 дні
  • в віддалені від магістралей перевезень - 2-5 днів

Зверніть увагу!

Посилка на відділенні зберігається протягом 5 календарних днів. Після закінчення терміну зберігання автоматично повертається відправнику. При повторній відправці - доставка за рахунок покупця.

Якщо покупець не забирає замовлення без поважної причини і повідомлення оператора сайту телефоном 068 462 22 00, то автоматично потрапляє в стоп-лист.


ОПЛАТА

СПОСОБИ ОПЛАТИ

LiqPay - за допомогою кредитної або дебетової картки або інтернет-банкінгу через Liqpay Secure Servers.

Післяплата (тимчасово не доступно) - вартість товару, доставку (не залежно від суми замовлення), додаткові збори (комісію) транспортної компанії оплачує покупець при отриманні замовлення.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

На повернення товару (косметики) існують законодавчі обмеження. На підставі "Закону про захист прав споживачів" і з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 - перелік товарів) вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) в магазин.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Повернення коштів можливий згідно з умовами, зазначених в договорі публічної оферти.

В разі запиту на повернення коштів до моменту відправки замовлення, повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів за вирахуванням комісії банку / LiqPay.

Важливо! Цілісність і збереження паковання, а також наявність товару перевіряйте в відділенні "Нової Пошти". При недостачі товару, пошкодженнях упаковки та товару, виявлених після отримання посилки, Компанія відповідальності не несе.

У разі виявленого пошкодження товару клієнту необхідно скласти Акт “Нової пошти”. Після чого клієнт зможе отримати компенсацію або заміну товару, оскільки всі посилки застраховані на повну суму замовлення. Без складеного акта на Новій Пошті клієнт не може розраховувати на будь-яку компенсацію від Компанії.